Press "Enter" to skip to content

Joe Biden Gets Into Bizarre Confrontation With Iowa Voter, Calls Him Fat, Challenges Him To Pushups



Support the show directly: https://www.paypal.me/Problemsolverp

Follow us on Twitter: https://twitter.com/PSPradio1

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Kory Ian
Kory Ian
8 months ago

For Joe that might be bizarre, for potus pussy grabber, it's common

Kei
Kei
8 months ago

Show me the MATH Biden

Greek Raider
Greek Raider
8 months ago

Lol WTF else is he saying!? Fat, Cat, Matt, schatt……

justin miller
justin miller
8 months ago

Bullet trains/mag lev trains I would support. Everything else about biden blows.

Jakobi Bruh
Jakobi Bruh
8 months ago

“Oui”

Gunbei2
Gunbei2
8 months ago

This was a really fun live stream.

James S.
James S.
8 months ago

Those are some diehard boomers supporting this senile bastard lol smh

Ron Henderson
Ron Henderson
8 months ago

Lmaooooo cardon "look at the boomers there so happy" Haha I was weak

Nestor VINAS
Nestor VINAS
8 months ago

Biden is going to say no, I said "Hat, Sat, Cat, Bat, Pat ok I said Fat"

Ingeborg Svensson
Ingeborg Svensson
8 months ago

Don't mess with Joe or he'll sneak around you and sniff your hair.

Android Entity
Android Entity
8 months ago

So Cardon secret Weapon finally reveal on YouTube 😁

Jeff Cook
Jeff Cook
8 months ago

Uncle Joe was definitely about to call him a fat ass. I guess any self correction is better than none.

SwankyTiger24
SwankyTiger24
8 months ago

my man really said "Look here fat" – like a noun haha

#1Yang2020 !!!
#1Yang2020 !!!
8 months ago

Commercial I seen – Cardon Half wash t-shirt… jk

SwankyTiger24
SwankyTiger24
8 months ago

cardon's wife mvp. Anyone who can coexist with the MAN is doing the good work 🙂 jk, cool to see after months of watching u guys.

#1Yang2020 !!!
#1Yang2020 !!!
8 months ago

Biden’s brain thinking… I forgot his name but I’ll call him Fat. I see what I say… lol just like Trump with no care for anything but selfishness.

FREE RADIO
FREE RADIO
8 months ago

lol the boomers love the drama haha.

Hunter
Hunter
8 months ago

Hold up! When did psp get a 3rd presenter?! No introduction or did i miss it on another vid?? Welcome Britney

Cain Ravenlock
Cain Ravenlock
8 months ago

Biden : Hold me back guys hold me back. 😂

Sebastian Janssen
Sebastian Janssen
8 months ago

So happy to get to listen to 90 minutes of the two of you. Well, three of you.

Cain Ravenlock
Cain Ravenlock
8 months ago

Feels good to have the strike thing over with.

g bat
g bat
8 months ago

If they win their case, the primary election should be pushed back 1 MORE YEAR!!! We should demand it!! #yanggang2020

Maeh Tahlei A. Heavenlyshine
Maeh Tahlei A. Heavenlyshine
8 months ago

Look it here slim…I mean Cody. jk

Yang’s Iowa crowd is more diverse. Some out of state, but they show up.

Sam Fang
Sam Fang
8 months ago

Epic intro! Totally enjoyed all the short clips. The cut and mix is a masterpiece.

Wisakedjak Archetype
Wisakedjak Archetype
8 months ago

forget the shorts… what's up with them boots? Boots in shorts?! HOHOHALLALALOLLOLOL

Louise K
Louise K
8 months ago

No he was going to say look fat ass and caught himself before he said ass

Fred Evans
Fred Evans
8 months ago

Heard pence was the whistleblower!!!!!!!!!!! Fox new 20 2019

Brian Kearnaghan
Brian Kearnaghan
8 months ago

His tour has just been renamed the "Look Fat" tour. His Green New Bus won't need solar power to run because everyone on board will be using their feet like Fred and Barney to burn calories and get the bus moving down the road. This will keep him and his young supporters fit and trim. The older ones can do push-ups on the roof of the bus.

Bugatti Boss
Bugatti Boss
8 months ago

Joe Biden is a Joke! If he's the Democrats nominee…its gonna Trump 2020

Drake 0
Drake 0
8 months ago

I'm from the Midwest, and I wasn't surprised by the dance.

30
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x