Issues That Occur In The Army On NEW YEARS!

Leave a Reply

34 Comments on "Issues That Occur In The Army On NEW YEARS!"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
A Combat Veteran
Guest

ALL, VLOG CHANNEL >> http://bit.ly/2jf0NOt

Gina Abraham
Guest

Happy New Year 🍻😎🎉🎆🎇🎊

Eddie Leal
Guest

Never been so glad to be retired from the military! Thank you Lord Jesus!

Eddie Leal
Guest

Hoaaahh!

Andre S
Guest

Those patches T R I G G E R my OCD

J Mireles
Guest

I'm saying this as a Bible-believing Christian. That wasn't the last time Jesus got hammered, that happened the next day. Though there are questions about what happened between resurrection and ascension.

Lorenzo Torres
Guest

“If your daughter at least a 4, you need to worry”

Siryvonne Bell
Guest

This guy is my battle buddy Happy 2018

Eric Blue
Guest

You hit EVERY DAMN POINT about Joe & Jane on New Year's! Too bad the cycle DOES NOT STOP, but I agree with you about staying safe and all that. God bless you, bro and HAPPY FUCKING NEW YEAR! I'll save you some Jameson.

Meds Banshee
Guest

I’m in Bliss and I love it😂

Markius Fox
Guest

Addendum about CQ cab money, don't be stationed at like, Ft Carson, make your way to NYC, and expect CQ cab money to bring you back. That ain't gonna fuckin' happen.

Gem X
Guest

Nashville….enough said.

joe gregor
Guest

Why is your flag on the wrong spot lol

No_Name
Guest

Keyboard Correctors with no military background: sees patches REEEEEEEEEE!!!

Lord Howahkan Wolfs
Guest

Heppy New Year 🙂

Al G
Guest

My broke ass gets to sit at home this New Years. I will be gaming online with all the others who dont have a party to go to.

Christine Manton-Pfusch
Guest
Christine Manton-Pfusch

If you're at Fort Carson they have a service called "No DUI" where soldiers volunteer to grab your drunk ass and bring you home. Also!!! There are A LOT of Uber drivers in military towns who have an ID to get on post. Don't drive drunk!!!!

MEDIC 70
Guest

ROFLMAO!!!
That's the last time Jesus got hammered.

Jerom Kemal
Guest

“ young dumb and full of cum”. 😂

RoryTheDiglett
Guest

"Young, dumb, and full of cum"

-Drew, 2018

Paul Acosta
Guest

Lol so true

jdtcskate
Guest

You forgot the First Sergeant WILL call your ass to tell you one of YOUR troops is in the hospital with alcohol poisoning and YOU best step to the hospital ASAP because the First Sergeant sure as shit is not interrupting HIS party to see about YOUR dumbassed troop.

Trey Gowdy
Guest

Congrats on the Promotion.

You need to conduct yourself like a proper NCO.  

Then again, the Army now currently consists of participation trophy winners and entitled millennials.

JasonD 145
Guest

Happy new year

caitlin spry
Guest

Happy New year's to all!!

There is no difference and the day means nothing…

Patti Pegar
Guest

The last time Jesus got hammered they were nailing him to the cross

Bear Lucas
Guest

Lmao about Fort Bliss! Training never stops!

S S
Guest

Always like your videos but this one was kind of annoying. Specially the religious part, no need for that buddy. There is no need to offend a religion to try to be “funny”. I say it as someone who hardly gets offended by anything but have that in mind in the future, for many Jesus Christ is our Lord and Savior and even though we can stop you from making fun we certainly don’t appreciate it. Other than that…. keep doing videos with nava lol.

Lane Richardson
Guest

One of the last things he said got me… Since when does CQ have cab money? God damn it, command was Jewish as fuck, leaving that shit out the briefs.

Tule Mike
Guest

it's all fun and games until the cops show up.

Brandon Way
Guest

Where are you stationed in Germany?

organicjoe
Guest

im broke asf can i get a freebie bitch

David Reed
Guest

GOD BLESS HNY

Richard Carlos
Guest

1 thing wrong. You said if she’s at least a 4 she’ll get pregnant 🤰, naw bro. If she walks n talks in the Marines then she’s getting pregO. Especially the Desert 🌵 Yetis

wpDiscuz