TOO SEXY for Steam – The Know Sport Information

Leave a Reply

37 Comments on "TOO SEXY for Steam – The Know Sport Information"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Juan FRG
Guest

ok;…. now i want that game

Five7weezy
Guest

The game is still on steam. It in fact has not been removed.

Josha Bonsu
Guest

It's daddy kink dream still on steam?
Is honey pop still on steam?
Is senran kagura universe still on steam?
If so what's the problem here?
Edit- Spelling.

・ロイドマークマ・ロイドマ
Guest
・ロイドマークマ・ロイドマ

I don't understand this "offer" its more than 12€ in steam, pay why you want on the website… whaat?

Ray Ilmast
Guest

I've only one thing to say about this, Anita Sarkeesian. I really don't understand how not-gamers can judge gamers

MeLikePoopies
Guest

Dude, relax your damn shoulders

Dean Nate
Guest

I remember when I started running drugs and wiping out entire cities after playing GTAV. 🤔

Oh wait.

kayla hile
Guest

it hasnt been removed at all XD

Itska Saiyako
Guest

Lol

Casper Niebuhr
Guest

if the game comes back up it is definitely gonna be censored, it's amazing how some people are willing go out of their way ruin something for everyone else, just because it isn't appropriate for them.

LarryMyster
Guest

Have a game with loads of violence and no one bats an eye…. Have a game involving sex, everyone looses their goddamn minds!

Beansprouts
Guest

The game maker handled this really well. Usually these stories end another way.

Junkin M'Trunks
Guest

Sounds like Revenge of the nerds the movie

FamilyWalters94[PSN]
Guest

Love how this game gets called out yet no one breathes a word about Witcher 3 nudity lmao Why are people so offended over Anatomy like wtf America is so pansy like

Tarlocx
Guest

Meh games a Game people who can't see that have no authority to or rights to complain nor regulate them. Yet people like this are still put into the position or regulating games if you want issues like this to stop then put the guys in power who like the content being regulated BUT have enough sense & moral standing to be able to see where these games should be distributed.

L0re Online
Guest

LOVE that dress Ashley!

GenesisXTRM
Guest

John needs to let his hair out for one episode

Jeff Margera
Guest

Nekopara has great patches off Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°)

CalCrazy
Guest

I wonder if the developer can follow in Nekopara's footsteps, where you can buy a 'PG' version of the game through Steam, and then just grab the 18+ patch on his website? Not that it makes it any better, because it still sucks that he has to even consider such a modification…

Honestly though, now that I think about it….why doesn't he just sell the game himself?

Dylan LeSuer
Guest

I don't believe it's due to the sexual nature, more so because of the whole taking advantage of drunk women thing

Death OfTime
Guest

interesting. so video games where killing/beating kids is alright. where genocide is alright. just as long as there is no bad use of dicks or vaginas.

michael york
Guest

Typical Hypocrisy, and allowing the desires of the few to outweigh the desires of the many, basically
business as usual, except typically making money overrides everything else, I wonder what they would have
to say about BDSM in Skyrim hmmm, I guess they are going to have to arrest and torture everyone who has
those mods, but wait maybe the people who use those mods would like that outcome, wait I'm confused now!

Sticky Keys
Guest

Nudity causes nerds to have asthma attacks. Sex is dangerous kids.

The Epic RainWing
Guest

I watched messyourselfs vid

SSj Enforcer
Guest

Wolfenstein The New Order has a sex scene, and Metro has a strip show.
Steam really didn't anticipate these types of games? ON STEAM!?
Valve really needs to get their act together and not bury their head in the sand.

Sean Taylor
Guest

But no one has a problem with the Witcher?

Harbinger
Guest

And yet they allow the Witcher series.

D-CraZ
Guest

i can still find it on steam

Chris Baker
Guest

that moment when you recognize every asset used in a video game cause you own them all.
fyi:they're all daz studio assets

Furiussniper
Guest

Guys I just found a good website whiсh gives уoou free_хbоx_live_gold_cс0deeees https://twitter.com/79f0d8e7445f12c05/status/719079525670395904

MisterChief53
Guest

It's nice to hear that people prefer to dismember innocent people over sex

me301
Guest

Just gonna say… Hatred is still on Steam. So saying the game was removed because it taught you bad habits is obviously B.S.

Adam Poole
Guest

i remember jim sterling playing through some of the terrible house party game not long ago

Grim Reeper
Guest

OMG +18 zone for steam would be amazing.

nayroy18
Guest

Steam dun goof'd.

xracecar
Guest

Is nobody gonna question the Watch_Dogs 2 in the 'Sexual Content' category?

TheSwerve81
Guest

Love the dress, Ashley!

wpDiscuz