Twitch Streamer Dies Throughout 24-Hour Charity Stream – Breaking Information

Leave a Reply

38 Comments on "Twitch Streamer Dies Throughout 24-Hour Charity Stream – Breaking Information"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
chirpthe12
Guest

I know and grew up with Brian. I am in contact with the mother of his children and working on contacting the person that set up a GoFundMe account to make sure they get the funds to the proper place

TheDankSwan
Guest

At least he died doing what he enjoyed

Eom WJ
Guest

i'll miss you…
god bless with you…
R.I.P

Vinny I
Guest

Please please please for the love of God he was not a drinker. Brian RARELY drank. Fuck this shit journalism.

TheWKDlover
Guest

r.i.p

RayRay
Guest

I feel bad for his family. From reading about the amount of hours he was streaming, doesn't seem like he spent alot of time with them.

Funky Munky
Guest

Why is nobody making the connection to energy drinks?

Jesus Cisneros
Guest

R.I.P My Fellow Tanker

Jesus Cisneros
Guest

R.I.P Brian

Endrit Rudhani
Guest

At least he died doing something good

JOP
Guest

The following pic used in this vid belongs to DaSquirrelsNuts aka Squirrel.

Why do I have 8 subs and no content?
Guest
Why do I have 8 subs and no content?
Redd Foxx
Guest

RIP. I will try out the World of Tanks game in your memory. If your family member or friends are reading this, I sorry for your loss.

Tetchy Sketchy
Guest

Rip. He didn't have to go but he did. 🙁

Daniel Geeves
Guest

Good job on reporting the video, but you are a shitty person if put an ad on it, have some decency please, so sad seriously…

WhatsUpBross
Guest

Really, its sad for the person but im 100% sure the 24h steam was not the cause. he obviously had health problems theres no way to die for not sleeping in 1 day. there have been times that me and 4 of my friends did not sleep for almost 2 days 35h and nothing happened to us. im not saying that losing your sleep is a good thing just saying it was not the cause of hes death for sure.

jordan schrimpshire
Guest

poshy was sucha good hearted person i remember the story he told us on how he went about getting the name poshybrid haha i laugh everytime rip poshy

Alzacar The Shiny Hunter
Guest
Alzacar The Shiny Hunter

RIP but i gotta say streaming for 24 or so hours wasnt the cause of his death he died cause his heart couldnt handle it that long mostly because he chain smoked and chain drank

Gamebomber1 TV2
Guest

Thank God Etika survived his 24 hour Nintendo Switch
stream!!!

Jason Cox
Guest

RIP

J L
Guest

He died from exhaustion. It's no ones fault but his. And I serouisly don't get these 24 hour streams. Whoever streams that long on a daily basis are just asking for Death himself to take them away, forever.

ThisFudginGuy
Guest

This is nuts. I Play games and stream all the time, hell I have the unofficial world record for the longest broadcast without sleep… The fact the I attempted that not knowing the risks scares me but he had to have some other health problems right? I mean he was known for chain smoking???

BONK3RZS
Guest

I'm not gonna lie, it actually pisses me off that they just tried to use the excuse of "spreading the awareness" to get us to like the video. Fucked up, shameless promotion honestly. Sharing is one thing to spread awareness but promoting like that is despicable.

Templar Enforcer
Guest

i've stayed awake for 48hrs. now i'm scared from doing it again lmao

secrets
Guest

he overdosed

Shabam TV
Guest

i don't feel bad at all lol….he stayed up 24 hours so that's his own fault. His own stupidity.

Nope…i don't feel bad. Interesting video but anyways yeah….

DjUnited
Guest

⎧ᴿᴵᴾ⎫◟◟◟◟◟◟◟◟ ❀◟(ó ̯ ò, )
(X_X) ☜ (◉▂◉ )OH SHIET HE DIED

Jay Jay the Werewolf 11
Guest
Jay Jay the Werewolf 11

Is making live everyday only 1 hour is it safe?

MégTöbbClubPHungary
Guest
MégTöbbClubPHungary

One of the biggest hungarian youtubers, better known as BENIIPOWA did like 4-5 24 hour livestreams. He's still alive though.

iCkEdMeL
Guest

Reat in Peace ✌️ scary man… Condolences to the family.

Joseph Ornelas
Guest

Oh my mom is the best thing that she told you she was a black lady lol I know you know that lol she was a good ig she didn't know you had it lol I was like she didn't mean it lol I was the type of people I was lol I was gonna be a good girl but she was gonna marry her and I was gonna be a good ig she was a black girl and she was like a good girl lol she didn't know her

Jakub Uchal
Guest

fck clickbait

Serocrux
Guest

I did 24 hour stream when I was 13, people saying its because of the playing its not its because of heart problems.

BeanieDogStudios - Beanie Boo Channel
Guest
BeanieDogStudios - Beanie Boo Channel

This is now why when i have the opportunity to stream, I will only do it for like an hour

MagmaYT
Guest

Check with doctor if i can survive being awake for 24 hour?
Ive been awake for over 40 hours at lan parties and such lol

TheZombiesDie2
Guest

I'll miss you Brian. 😔

Soda Tv
Guest

Gamer will dont death! Gamer will respawn. R.I.P

GiantBananaHoldingAGrapeFilledHotpocket
Guest
GiantBananaHoldingAGrapeFilledHotpocket

sad… this is why i play console… not a joke… just more support of me not becoming a pc nerd… r.i.p in peace brian. may you stream in heaven…

wpDiscuz